32-тонний автокран КС-55729 КрАЗ доставив замовнику
Найпотужніший в лінійці аналогічної спецтехніки – КрАЗ-32-тонний автомобільний кран КС-55729, відвантажено ПрАТ «АвтоКрАЗ» до Харкова. Одним із операторів енергетичної системи України виготовлено автокран у рамках виграного на ProZorro тендеру, об’явленого. Кранова надбудова змонтована Торговою компанією «Автокрани України» на повнопривідному шасі КрАЗ-63221 (6х6). Шасі - серійне, проте мотиваційним бонусом для розвитку відношень із новим клієнтом ПрАТ «АвтоКрАЗ» додало до базової комплектації камеру заднього виду, яка значно поліпшить водієві оглядовість під час руху та проведенні робіт.
Кранова надбудова включає 30-ти метрову стрілу вантажопідйомністю 32 тонни із кутом повороту 360°. Система управління крановими операціями - стандартна, із приборами безпеки. Автомобільний кран КС-55729 (63221) призначений для виконання завантажувально-розвантажувальних та будівничо-монтажних робіт на розосереджених об'єктах як в населених пунктах, так і в умовах віддаленості від них.
Десять 25-тонних автокранів Кременчуцький автозавод поставив у 2017 – січень 2018 рр. найбільшому оператору газотранспортної системи України ПАТ «Укргазвидобування». При цьому дев’ять одиниць базувалися на повнопривідному шасі КрАЗ-6322 (6х6) і одна - КрАЗ-65053 (6х4). Шасі 6х6 та 6х4 із капотним компонуванням як найкраще підходять для монтажу автокранів, що експлуатуються у важких умовах в будівельному та нафтогазовому комплексах. Їх переваги перед аналогами: високі несуча спроможність та прохідність, стійкість, економічність, простота і надійність конструкції, велика вантажопідйомність. Капотне компонування КрАЗів полегшує доступ до обслуговування двигуна при складеній та опущеній у транспортне положення стрілі, дозволяє простіше і надійніше закріплювати бак в передній частині автомобіля. При технічному обслуговуванні двигуна не потрібне відведення стріли крана в бік, що, на відміну від безкапотних аналогів, надає додаткові незручності водієві. Є у портфелі замовлень ПрАТ «АвтоКрАЗ» на поточний рік й виготовлення 40-тонного автокрану, який вітчизняний виробник до цього ще не виготовляв.